vineri, 10 aprilie 2009

Dialoguri vesele

Fragmentele urmatoare fac parte din discutii pe care, din pacate, le am in fiecare zi cu imbecilii patriei.

"-Buna ziua.
-Buna ziua.
-Am vinit !
-Vad. Cu ce va pot ajuta ?
-Apai am vinit cu actili celea...stiti ci am vorghit cu dumnevoastra...
-Cand ati vorbit cu mine ?
-Anu' trecut...stiti ci am fost...cu pamantu' cela...si-l dau la nepot...
-Doamna, eu vad in fiecare zi peste 50 de oameni. Nu pot sa-mi amintesc de toti care au venit anul trecut la mine.
-Aha...da poati va amintiti...pamantu' cela di pi o coasta di deal...un pamant rau...la Petricani...
-Nu stiu doamna. Dati-mi actele si vedem despre ce e vorba.
-Apai n-am adus actili ci credeam ci va aduciti aminti...
-!!!"

"-Buna ziua.
-Buna ziua.
-Am vinit cu vârtejurile celea !
-Cu ce ?
-Cu vârtejurile...sî li vând câ nu-mi măi trebe...am fost eu pi aici mai demult...
-Ce vârtejuri femeie ? Ce-s alea ?
-Vârtejurile pentru ciorapi ! Sî li vând...
-???"
Dupa lungi discutii am inteles ca "vartejurile" erau niste masini de tricotat ciorapi. Si nu, nu stiu cum au ajuns sa le numeasca asa.

"-Buna ziua. Am venit pentru o licenta de transport.
-Buna ziua. Noi nu eliberam licente de transport. Poate altceva vreti sa faceti. Cine v-a trimis la noi ?
-Doamna.
-Care doamna ?
-Doamna de aici (si imi arata catre secretara mea).
-Pai bine, doamna e secretara de aici, normal ca v-a trimis sa vorbiti cu mine. Va intreb cine v-a trimis aici la biroul nostru.
-Nimeni, am venit singur. Pentru o licenta de transport la camionul asta.
-Nu eliberam noi licente de transport. Poate vreti un contract de inchiriere a camionului de pe o firma pe alta firma care are deja licenta.
-Nu dom'le eu vreau licenta de transport !
-Imi pare rau, nu va pot ajuta."
Dupa o ora:
"-Buna ziua. Am venit iar...da, un contract de inchiriere trebuie."

4 comentarii:

  1. Băi, habar n-ai. Se cheama vârtejuri dintr-un motiv simplu: ciorapii cu pricina se tricotează circular iar una dintre piesele maşinii cu pricina face o mişcare circulară. Ca vârtejul.

    Hmm, mi-am adus aminte cu această ocazie că acu vreo două nopţi am visat nişte tornade. Un fel de vârtejuri. O fi bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu au sare absolut, nişte cuvinte, fuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-i cu tricolorul cela acolo,şi calea spre cîrciumă, nu înţeleg, dar cuvîntul biserică de ce-i scris acolo? mă, dacă vreţi să fiţi deştepţi, atunci fiţi deştepţi unde se cere,aveţi un gram de materie cenuşie şi nu ştiţi unde să-l investiţi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nu pricepi ? Romanii se indreapta doar in directiile astea: spre crasma si spre biserica. Ambele locatii le fac oamenilor varza putina minte pe care o mai au in cap.

    RăspundețiȘtergere